sobota 26. ledna 2013

Nový prezident ČR

Jelikož jsem Čech tak se mne týká i výsledek voleb prezidenta a jelikož zde píši své názory tak se hodlám krátce vyjádřit. Pokud vás toto téma nezajímá, nebo jej nemáte rádi tak jej na mém blogu prosím nekritizujte jelikož zde nemám v mém i vašem zájmu nikterak rozšiřoval pouze v tomto historickém případě.
 Miloš Zeman jakožto kandidát nebyl moje číslo 1, ale mé číslo 2 z toho vyplývá, že s výsledkem těchto voleb jsem poměrně spokojen. Náš budoucí pan prezident je pro mne první prezident ČR jelikož je první lidem volený a proto od něj očekávám že se podle toho bude chovat. Jeho názory se s mými většinou shodují i když popravdě v některých úplně rozchází, ale z oné poslední dvojice kandidátů byl právě to menší zlo a také jediná volba vzhledem k mé politické stranickosti. I když jeho politická kampaň v některých případech přišla až nad mírou slušnosti, ale to vynahradil tím že si na nic nehraje vystupuje přímo a vše je o něm známo na rozdíl od jeho poraženého oponenta Karla Schwarzenberga kterého volili lidé a ani nevěděli oč mu skutečně jde volili ho též mladí studenti i když vede politiku proti nim a je toho více čeho si jeho voliči nevšímali. Už jen proto je dobře že vyhrál právě Miloš.
Ohledně účasti voleb která byla v druhém kole mírně pod 60% je z mého hlediska zklamáním poněvadž jsem čekal větší zájem o historicky první volbu lidmi,senátem a poslanci navržených a vládou posvěcených volbu prezidenta kde mohli svobodně vyjádřit svůj názor a vysvětlení, že ani jeden z nich mi nevyhovuje je neracionální a sobecké jelikož nebude zastupovat pouze jeho ale všechny občany.
Ohledně ostatních kandidátů se nemám v plánu vyjadřovat někteří mi byli sympatičtí jiní ne to je vše.
Takže shrnuto Ať žije pan prezident Miloš Zeman.

Žádné komentáře:

Okomentovat