pátek 25. ledna 2013

Break Blade (2010)

Break Blade je akční mecha u které jsou emoce vysoce nakažlivé, ale bohužel pomíjivé. Na kontinentu bez fosilních paliv se používají krystaly, které reagují na lidskou vůli tudíž se lidi naučili používat. Používají je k válce na stavění pneumatických mecha-robotů. Každá země má kvalitativně a kvantitativně rozdílnou sílu. Děj se odehrává v jedné z těch malých zemí, která nemá moc velké množství kvalitních mecha jednotek oproti útočícím jednotkám sousední velmoci. Jediné co může zvrátit tuto situaci je velký objev kterým je unikátní mecha pocházející z dob kdy ještě lidé neovládali krystalovou technologii.




Tak a jsme u nejlepšího co o tomto anime mohu říci a to že openning tohoto anime je nejlepší a nejemotivnější, který jsem kdy slyšel u každého sledování epizody jsem si jej pouštěl dvakrát až takhle jsem se ho nemohl nabažit. Animace je zde opravdu výborná až umělecká i když se mi zdá že tím si nemohli dovolit kvalitnější souboje jelikož by to bylo ještě mnohem náročnější a dražší. Po celou dobu sledování jsem si bažil v krásné atmosféře, kterou nám všechny komponenty tohoto díla servírovali na zlatém podnose jediné čeho je mi líto a jsem naštvaný je to že pokračování z 90% neuvidím, protože asi ani žádné nebude.


ps.: Myslím si že se děj odehrává na naší planetě v hodně vzdálené budoucnosti, který není vůbec radostná a to odhaduji tím že v onom nalezeném pravěkém mecha je nahrána jako jazyk angličtina a oni tomu říkají jazyk předků.

1 komentář:

  1. Hezká recenze všichni se už těšíme na další
    zdar a čest práci....

    OdpovědětVymazat