středa 27. února 2013

Claymore (2007)

Claymore je akční-fantasy žánr dle mého čerpající inspiraci v zaklínači jelikož pozoruji několik podobností jak už neoblíbenost zaklínačů u obyvatel tak jejich odlišnost a uzavřenost. I o tom je částečně příbeh i když hlavní je konflikt mezi claymory a démony dokonce ale naneštěstí i mezi sebou.
Příběhová linie sice někdy skáče nepěkně časem jak do předu tak i zpět, naštěstí se v tom dá orientovat i bez hlubšího dumáni a to díky charakterizování postav, jelikož podle jejich chování a i jejich postupné přeměně si dokážete dát věci do souvislostí. Jelikož jsou postavy velmi osobité proto některé si oblíbíte jiné budete asi nenávidět a díky tomu se pak může konec zamlouvat každému trochu jinak jakož já osobně čekal, nebo spíš doufal v malinko odlišnější konec takový víc bezcitnější.


Ohledně grafiky je zde ode mne malá výtka a to k západnímu stylu zpracování, který já příliš nemusím a navíc mi zde ženy tedy cleymory nepřipadají sympatické, natož roztomilé :'( což je u mne velký nedostatek :-) . Teď vážně ačkoli animace a grafika není můj šálek piva tak k atmosféře se to náramně hodí ba dokonce bych řekl že je dokonce i nezbytná. Taktéž hudba je zde důkazem že tvůrci věděli co dělali tudíž je náramně atmosférická a perfektně se hodí do tohoto díla.
Tedy shrnuto podtrženo jedná se zde o brilantní dílo jak po technické tak dějové stránce. Zde je škoda že dílo dále nepokračuje jakožto anime i přes to rozhodně stojí za zhlédnutí už jenom kvůli akci, která je výborná.

Žádné komentáře:

Okomentovat