středa 6. března 2013

Clannad (2007)

Clannad je romanticky zaměřené drama umístěné do školského prostředí a zároveň i s lehkou fantasy složkou ve formě vedlejšího mini příběhu, však ovlivňujícího děj hlavní. Jedná se především o romanticky zaměřený příběh o dospívajících studentech. Vše začíná když věčný opozdilec a potížista cestou do školy narazí na plachou dívenku, která je totálně bez sebevědomí a jelikož je náš delikvent ve skutečnosti dobrák od kosti tak ji povzbudí a postupem času se sní snaží čím dál tím víc skamarádit a pomoct jí zvednout si sebevědomí. To poukazuje na charaktery postav, které jsou sice stereotypní, ale hodící se do tohoto příběhu. Tudíž si většinu neříkám že všechny oblíbíte, protože to snad ani jinak nejde teda pokud se vám bude seriál líbit. To že skoro všechny postavy se vám mohou zalíbit způsobí jednu dost nepěknou věc a to, že se budete muset koukat na to jak tamní dámy "bojují" o srdce právě onoho delikventa.

Po technické stránce se jedná o opravdu překrásné a charismatické dílo u kterého jsem byl opravdu rád za každou minutu vychutnávání si jej. Hudba grandiózní a doplňující onu kouzelnou animaci.
Tak a teď moje shrnutí jedná se opravdu jedno z mála anime, které mne citově úplně dostali a nejen to také i pozměnili a daly mi trochu jiný pohled na svět. Díky některým scénám mi ukápla i slza a to jen díky možnosti se vžít do kůže téměř jakékoli postavy. Tudíž se jedná o jedno z nejsmutnějších seriálů, které jsem kdy viděl.

Žádné komentáře:

Okomentovat