středa 20. února 2013

Senjo no Valkyria (2009)

Senjo no Valkyria se dá zařadit do válečně-historické fantasy jelikož v prostředí ve kterém se děj odehrává se značně podobá období první světové válce, ale to celé v takovém jakémsi mýtickém kabátu. Děj začíná v jedné malé vesničce ležící na území malého státu, který byl napaden vetší a mocnější říší. Zde se domobrana snaží evakuovat poslední zbytky obyvatelstva a když najednou jedna členka milice dostane tip že je poblíž špion tak se začnou dít ony zábavné, ale časem čím dál tím více smutnější věci, které naštěstí vy eskalují ke šťastnému konci."Odinovy dík." To by byla ta válečná část a kde je potom ta fantasy složka. Ono se to drasticky dovíte až v druhé polovině a poté si budete už jen říkat: "jak jen můžou být tak natvrdlý", nebo aspoň to jsem si říkal já, i když se mi zdálo že to celé je takové divné a opravdu se nehodící do takovéhoto seriálu tak jsem po dokoukání, kdy mi v průběhu ukápla sem tam slza, uznal že to je poměrně povedené a originální.

Tak a teď ke zpracování, tady to už tak pěkné není hudba sice ještě ujde, ale animace se mi nějak nezamlouvala, asi jen můj osobní názor. Dále několik nesrovnalostí ohledně akce, ke kterým dochází ve většině akčních seriálů, aneb spousta střelby a munici neřešíme.
I přes toto jsem se náramně zprvu pobavil, později si užíval dramatu a naštěstí i šťastného konce. Tudíž doporučuji všem, kteří mají rádi akční seriály a dramata dokonce i ten kdo má rád vztahovky si zde přijde na své.

Žádné komentáře:

Okomentovat