pátek 15. března 2013

Clannad After Story (2008)

Clannad After Story je přímé pokračování a s bezchybnou návazností na Clannad, které nám ukáže jak se vztah hlavních hrdinů vyvíjí po tom co spolu na konci první série začali chodit. Na rozdíl od první série se mi zdá, že je zde více oné fantasy složky onoho paralelního světa a především jestli byla první série smutná tak potom toto byla poprava mích citů a nervů u žádného filmu či seriálu jsem toho tolik ne na brečel a to o sobě říkám, že mám chladnou povahu. Toto mistrovské dílo je dokonalé i ve stránce jak může vystihnout horskou dráhu života v jednu chvíli si žijete šťastný život a vzápětí jste úplně na dně poté se věci zase začnou zlepšovat ale je tu opět rána, která vás položí. I když je to "jen anime" tak to díky tomuto aspektu vyvolá iluzi realističnosti a vytvoří možnost se vcítit do postav, které zde účinkují.

Po technické stránce nedošlo k takřka žádným změnám což zde beru jako plus. Jelikož první série byla už tak na vysoké úrovni, tak proč by se měnilo něco co už je velmi dobré. Avšak za jednu změnu jsem na jednu stranu rád a to za ending, který byl změněn a to podle mě a některých, kteří CAS také viděl je z důvodu, že by to byla pro diváky mělo velmi depresivní následky.
Takže když to teď shrnu tak toto romantické drama je nejsmutnější co jsem kdy viděl a i nadále si jen vzpomenu na písničku z onoho uměleckého díla, tak se mi chce okamžitě brečet. Všechno především díky tomu, že si představuji můj vysněný život stejně jak ho zde naznačují a tudíž kdybych byl ve stejné situaci tak bych to asi nervově nevydržel i z toho důvodu se mně toto anime až tak moc zasáhlo. Rozhodně doporučuji se juknout na obě série, ale jedna výstraha mějte u sebe připraveny kapesníky jelikož pochybu, že normální člověk neuroní jedinou slzu za celí příběh. U mě osobně si série Clannad vybojovala své místo jednoho z nejlepších anime všech dob a to asi napořád.

Žádné komentáře:

Okomentovat