sobota 27. dubna 2013

Sakinose

made by Sakinose
Jméno: Petr Richter
Přezdívka: Sakinose, Saki
Věk: 19 (ročník 94')
Bio: Zdravím. 
V anime se teprve otrkávám a zatím jsem se dostal jen k těm novějším kouskům. Mezi žánry, které preferuji, patří harém a komedie, ale z kouknu takřka vše. Ohledně otázky dabingu si myslím, že dabing anime je zvěrstvo a jen jeden z tisíce se povede. Tím je např. Death Note u kterého se mi dabing výjimečně líbil, ale jinak koukám na anime výhradně v originále s CZ nebo SK titulky.

Historie: K anime jsem se kromě dětství dostal až ke konci základky, kdy jsem viděl na Animaxu pár dílů Death Note a také Bleach, tak jsem je začal jen tak pozvolna sledovat. Když jsem je zhlédl celé, byl jsem uchvácen a začal jsem pátrat po dalších, až jsem se ke konci prváku dostal k Elfen Lied. Od té doby jsem propadl anime.

Oblíbené: 1st: Elfen Lied, 2nd: Clannad After Story, 3rd: K-On!!.

Mé oblíbené postavy: Lucy/Nyuu, Rei Ayanami, Mei Misaki, Rangiku Matsumoto.

Anime filmy: 1st: King of Thorn, 2nd: Evangelion: 2.0, 3rd: Princezna Mononoke.







Žádné komentáře:

Okomentovat